Tuesday, January 20, 2009

Gate Keepers

Kadang-kadang aku heran gak dalam kehidupan ni...macam-macam benda pelik berlaku...sebagai contoh Security USM.Dah macam satu family plak. Ada Pak Guard ,Mak Guard , Abang Guard , Kak Guard , adik Guard n cucu guard dengar cter is coming soon... lawak pun ada.Benda-benda mcm ni memang bebudak USM kata perkara biasa tapi bagi aku sebab hari-hari aku kuar masuk USM,nak taknak kena gak tgk muka dorang. Lagipun dah keje dorang cari rezeki even dorang just ronda-ronda usha awek-awek siswi n berdiri kat pintu. Semalam baru aku nampak bagaimana dorg berfungsi sebab ada fire drill. P haram aku nak kuar blik...hua2..the best thing is USM ada Sing Guard,,,,hehehe..lawak je...selamat berkerja kepada semua.
P/s; Gambar Paklah tu takde kaitan dengan apa aku lirikkan diatas cuma da khabar angin yang PakLah tak jadi bersara bulan 3 ni maka aku berdoa agar beliau dapat jadi seperti gambar sedemikian.......heheheheh

No comments:

Post a Comment